Ranking na 1 kwietnia…

…ale wygląda na to, że zupełnie poważny. Niniejszy blog został zauważony przez dziennikarzy głosujących w plebiscycie magazynu „Press” i znalazł się na szóstym miejscu wydrukowanego w nowym numerze pisma rankingu najlepszych blogów dziennikarzy. Oczko za Janiną Paradowską, ex aequo z Rafałem Ziemkiewiczem. Jestem mile wstrząśnięty. Żebyście sobie nie myśleli, że sobie pozwalam na autotematyczne żarty przy 1 kwietnia, podrzucam dowód rzeczowy:

Dziękuję za zainteresowanie głosującym (rozumiem, że to w uznaniu za dawne notki, bo ostatnio działo się tu mniej), gratuluję Wojtkowi Orlińskiemu, którego Ekskursje w dyskursie ranking wygrały (się należało, że tak powiem), no i pozostałym kolegom, bo na większość z pokazanych blogów co jakiś czas zaglądam, a do kilku nawet linkuję.
I jeszcze jedna uwaga. Pisząc „niniejszy” mam na myśli TEN blog, a nie Polifonię, która dostała w rankingu „Press” rodzaj honorable mention (miała kilka wskazań), ale nie znalazła się w czołówce. Ten fakt dodaje mi sił, żeby z tej strony zrobić jeszcze bardziej niszową niż jest – w końcu potencjał zainteresowania trzeba teraz przehulać w dobrej wierze na pisaniu o jakichś Natural Snow Buildings i Nackt Insecten…

Nawet na zdjęciu widać, że jestem zdziwiony, nieprawdaż?

8 responses to “Ranking na 1 kwietnia…

  1. brzydkieslowonaf

    Ciekawe, czy Ziemkiewicz też jest dumny.

  2. brzydkieslowonaf

    Ciekawe, czy Ziemkiewicz też jest dumny.

    Gratuluję!

  3. @brzydkieslowonaf, PopUp, LCD –> Dzięki.

  4. Gratulacje! 🙂

    Ziemkiewicz moze byc w szoku

    • Myślę, że akurat byciem ex equo z Tutejszym Gospodarzem Bloga się Ziemkiewicz wcale nie brzydzi. Ja lubię obu poczytać 🙂

  5. Chciałbym tylko dodać, że znam się osobiście z Rafałem Ziemkiewiczem z czasów starej „Fantastyki” i chociaż politycznie bardzo się różnimy, to kto wie, może i dziś znaleźlibyśmy parę wspólnych tematów.

Dodaj komentarz