CLOUD NOTHINGS: Czarne jest białe

Krótko, bo na drugim blogu też co nieco na ten temat publikuję. Muzyka z kręgu dla mnie nie najbliższego, ale porywająco zagrana i świetnie wyprodukowana. Trudno powiedzieć, jak dużo do brzmienia Cloud Nothings wniósł Steve Albini, a jak dużo wypracowali sami po dwóch średnio przyjmowanych płytach. Na „Attack on Memory” też słychać narzekania, ale po prawdzie nie za bardzo widzę, na co można tu narzekać – tak równego, z zaangażowaniem stworzonego albumu czasem nie słychać miesiącami.

Może nie cała oferta Carpark Records – i współpracującej z nią Wichita Recordings – do mnie przemawia, ale mają świetną politykę, jeśli chodzi o albumy analogowe – sprzedają je w niemal takiej samej cenie co CD. Wytłoczony na grubym (180g) białym winylu i wyposażony w kody do ściągnięcia mp3 krążek Cloud Nothings ma wszystko, co każe inwestować w czarne. No dobra, jakość tłoczenia mogłaby być ciut lepsza, choć nie porównywałem tego z wersją CD i prawdę mówiąc nie pali mi się.

CLOUD NOTHINGS „Attack on Memory”
Carpark/Wichita 2012
8/10
Trzeba posłuchać:
„Wasted Days”

https://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fapi.soundcloud.com%2Ftracks%2F33713390 Cloud Nothings – Wasted Days by Tiago.Cristóvão.

8 responses to “CLOUD NOTHINGS: Czarne jest białe

  1. skąd kupowałeś? z wichity czy carparka?

  2. Pingback: Srogo w pogo | Polifonia

  3. Wydanie z Wichity, ale via zwykły sklep z winylami za naszą zachodnią granicą, więc zaoszczędziłem tym razem na wysyłce 🙂

  4. a, bo mi się wydaje, że carparkowe jest czarne, ale nie dowiem się póki nie kupię. tak, chyba zamówię prosto od nich, z hameryki, bo za class actress zapłaciłem $19,80 z przesyłką, podatkiem i wszystkim. no chyba że ten twój sklep tańszy 🙂

  5. Wygląda na to, że masz rację: http://www.discogs.com/Cloud-Nothings-Attack-On-Memory/master/408847 – biały winyl tylko w Wichicie. Najtaniej byłoby chyba jednak tutaj: http://www.amazon.co.uk/Attack-Memory-VINYL-Cloud-Nothings/dp/B006KEO7XQ/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1330956221&sr=8-7 – przy założeniu, że zamawiasz paczkę za 25 funtów (czyli dodajesz coś do zamówienia), bo wtedy wysyłka do Polski gratis 🙂

  6. zabawne, w amazonie w rubryczce „customers who bought this item also bought” wyskakuje mi nowy lanegan i lambchop. czyżbyś to był ty? 🙂

  7. Rzeczywiście zabawne – zamiar może i miałem, no ale na koniec kupiłem CN w fizycznym sklepie. Lanegana też nie kupowałem na Amazonie, za to Lambchopa owszem – i to dopiero co.

  8. Nie wiem jak to zrobiłem, ale do tej pory nie słyszałem tej płyty, zarówno z cd jaki i winla:)

Dodaj komentarz