Frytki z majonezem – powrót

pukkelpop

12 responses to “Frytki z majonezem – powrót

  1. Open’er+Off+Nowa Muzyka=Pukkelpop. Przytłaczający line-up.

  2. Open’er+Off+Nowa Muzyka=Pukkelpop.
    Tylko Marii Awarii brak…

  3. Dokladnie, nawet sie nie wysil zeby cos wpisac, tylko przekierowal na line up. Lobuz!
    Ale line up taki ze klenkam
    Bartek (przepraszam za ta bezposrednosc) koniecznie zobacz Jack’a Penate

  4. Wystarczyłby mi Beirut – a jeszcze tyle liter za „B”!
    Pozostaje życzyć smacznego.

  5. e tam.

    ale mbv zazdroszczę i dalej modlę się o występ w polsce/gdzieś w pobliżu granic

  6. o kierwa, niesamowita linka. Chociaż bogiem a prawdą to nie mam pojęcia, jak się odnaleźć w miejscu, gdzie przez 3 dni odbędzie się ok. – tak na oko – 40-50 interesujących mnie bardzo koncertów, w dodatku tak różnych i odległych od siebie klimatycznie jak N*E*R*D – Noisia – Cavalera Conspiracy.

    Have fun!

  7. Dzięki za komentarze. Wróciłem, zdrów i cały, chociaż 1300 km w ciągu kilkunastu godzin to bardziej niezdrowo niż frytki z majonezem😉
    Zreferuję wszystko, kiedy tylko się pozbieram.

    @Hennessy –> W punkt trafiłeś. Crystal Antlers obejrzeliśmy nawet po raz drugi…

  8. Panie Bartku, ja trochę z innej beczki – czy jest osiągalna lista utworów prezentowanych dziś na gościnnych występach na antenie Trójki? Doszukać się nie mogę.

  9. @O. –> playlista już na stronie hch.blox.pl, która służy jako witryna audycji, które prowadzimy ja i Jacek i Hawryluk (także osobno).

    @wszyscy –> kiedy tylko się w końcu wyśpię (co nie udało mi się od tygodnia), coś tu dopiszę😉

  10. Panie Bartku, byłam i chyba mam Pana na jakimś zdjęciu niechcący🙂 Przemieszczał się Pan obok mnie z małżonką na koncercie Bon Iver, czyżby się nie podobało?

  11. Dziękuję i pozdrawiam!🙂

  12. @madee –> Bon Iver nam się podobał, dzięki za zdjęcie!

Skomentuj

