Boy George w Polsce… za jakieś 15 miesięcy

Organizatorzy pisali o tym od dawna zapowiadanym występie tak:

To niewiarygodne, że Boy George nigdy jeszcze do Polski nie dotarł.

Data została wyznaczona, dalej było oczekiwanie na kolejne wieści. Zastanawiało mnie, dlaczego tak długo zapowiedziany koncert Boya George’a (w którego realność od początku nie wierzyłem) utrzymano w zawieszeniu.Zresztą wszyscy, którzy choć trochę orientowali się w sytuacji Boya George’a, wiedzieli, że nie nie należy sobie robić wielkich nadziei. Potem pojawiło się oświadczenie na oficjalnej stronie organizatorów, które (po drobnych poprawkach korektorskich z mojej strony) brzmi tak:

Informujemy, że przewidziany na 10 stycznia 2009 roku, występ Boya George’a w Warszawie zostaje przełożony z przyczyn osobistych artysty. Nowy termin jego występu podamy w specjalnym oświadczeniu w środę 21 stycznia 2009 roku na stronie internetowej…(i tak dalej – całość dostępna tutaj)

Tymczasem już wszystko wiadomo. Dziś pytanie, dziś odpowiedź. Zanim dostaniemy oficjalne oświadczenie ze strony organizatorów, wystarczy zerknąć tutaj. Gwiazda lat 80. – jak widać – ciągle nie ma szczęścia do Polski.

5 responses to “Boy George w Polsce… za jakieś 15 miesięcy

  1. To ja może powtórzę to, co Ci wczoraj na skajpie napisałem – lepiej na przodku węgiel fedrować, niż być menedżerem albo agentem Boy’a George’a czy innego Pete’a Doherty’ego😉

  2. a szykowałem się na jakieś spektakularne zdjęcia🙂
    cóż, przyjdzie mi jeszcze na nie poczekać🙂

  3. Boy George to chyba nie moja bajka. Nawiasem to jego wygląd jest okropny… Dreszcze po mnie przechodzą kiedy patrze na jego wybitnie gejowski zdjęcia.. fuuu… W sumie to nawet dobrze, że Polska go szybko nie zobaczy na żywo;-)

  4. marc massive

    Widzialem go 2 miesiace temu w londynie,dal zupelnie przyzwoity koncert,z reszta cala trasa po uk byla wyprzedana;w warszawie mial wystapic jako dj,a wiekszosc polskiej prasy pisala,ze to bedzie koncert..sa szanse,ze wyjdzie po odsiedzeniu polowy kary

  5. solitary sail

    Oby tylko wytrzymał…

Skomentuj

