Będzie akcja…

… żeby nie było, że jestem na wakacjach. W rzeczywistości pracuję ciężej niż w tych innych momentach tego roku, gdy zaniedbywałem działalność blogową. Więc zaniedbuję ją w stopniu najwyższym.

Ale koniec tego – od nowego tygodnia wprowadzam projekt rekolekcji płytowych na podstawie z mozołem ułożonej listy tegorocznych premier. I albo chronologicznie, albo alfabetycznie, będę sobie sam (a Czytelnikom tego bloga przy okazji również, mam nadzieję) przypominał najciekawsze momenty ostatnich dwunastu miesięcy. Szczególnie te, których tu dotąd nie opisywałem.

4 responses to “Będzie akcja…

  1. Czekam z niecierpliwoscia. Jestem ciekaw zgodnosci owego ‚top2008’ z moim (ktore stopniowo sie bedzie rysowalo, jakoze mam w glowie poki co kilka albumow, a wydaje mi sie, ze bylo ich dosc duzo.
    majacze
    dobranoc

  2. no jeszcze jeden dzien…:D

  3. I gdzie ta akcja?😉

  4. no coś ten ‚następny weekend’ się wydłuża i wydłuża🙂

Skomentuj

