To jest powtórka

Tak musiałby się nazywać ten wpis, gdybym go zredagował parę dni temu i gdyby był audycją w radiu Tok FM. Byłem po prostu na wakacjach. Przez siedem dni zero przesłuchanych nowych płyt, zero odebranych maili, jedne z największych atrakcji tych siedmiu dni wyglądały tak:

Ten z lewej może trochę wygląda na idola zespołu rockowego, ale wierzcie mi, choć jest elektryzujący, nic z tych rzeczy. Polecam taki reset. Nagle jestem zainteresowany wszystkim, co się dzieje w muzyce. Od wczorajszego wieczora jestem – z małymi przerwami na sen i pracę – przyklejony do nowych nagrań. Człowiek w takich chwilach obiecuje sobie wielkie rzeczy, wielkie zmiany i powrót do regularnego pisania. Na razie polecam poczytać sobie, co piszą inni. Otóż znalazłem bardzo ciekawy wpis blogowy poświęcony nowej płycie Matelliki. Może trochę daleko od muzycznego meritum tego, czym się tutaj zajmuję (choć jeśli ktoś zapyta, to byłem nastoletnim fanem Metalliki – moja ulubiona płyta to „…And Justice For All”), ale za to mówi o zjawisku, o którym zdarzyło mi się już pisać. Wkrótce jakaś solidna porcja recenzji nowych płyt.

7 responses to “To jest powtórka

  1. pewnie nie ma to większego znaczenia, ale dziwnym trafem dzień wcześniej (16 września) bardzo podobny wpis pojawił się tutaj: http://blog.wired.com/music/2008/09/does-metallicas.html ;-)))

    niemniej jednak „Death Magnetic” trzeszczy, że aż strach…

  2. Pingback: Metallica i… Oni « MOCNY W GĘBIE

  3. @matziek: A pewnie że podobny, ze 3 czy 4 wpisy na ten sam temat wpadły mi 16-17.09 do czytnika RSS. Pokrywało się to z tym, co wyłapałem uchem. Zdziwiłem się, że nikt w .pl o tym nie pisze. Dla pewności wrzuciłem do Audacity parę kawałków które miałem pod ręką – i bach, gotowa notka.

  4. wawrzyniec prusky

    Sprawdziłem, faktycznie różnica aż bije po uszach.
    A tak na marginesie – płyta zbiera znakomite recenzje ku memu i przyjaciół zdziweniu, po przy pierwszym słuchaniu wybuchaliśmy co rusz śmiechem wychwytując autoplagiaty, jakich Metallice popełniać nie przystoi – powtórka ze wszystkich brzmień, solówek i pomysłów z lat 80-tych tak ewidentna, że spodziewałem sie spadających zewsząd glanów. Można bez pudła wymieniać tytuły utworów, które są odgrzewane. Tymczasem potwierdza się, że w Polsce Metallica ma status papieski i mało kto odważy sie podnieść na nią rękę, bo nie wierzę, że umknęło to uwadze recenzentów.

  5. boze, co to za zmiana???

  6. wawrzyniec – spoko, spoko, pojutrze ukazuje się nowy numer Przekroju😉

  7. wawrzyniec prusky

    Szubrycht – Ha! A więc nie uszło im na sucho! I sprawiedliwość dla wszystkich, tak jak sobie wyśpiewali!

Skomentuj

