KRAFTWERK W HUCIE, ANTONY W WARSZAWIE

Przeglądajacy stale serwisy internetowe już pewnie wiedzą. KRAFTWERK wystąpi na festiwalu Sacrum Profanum w Krakowie we wrześniu! Nie wszyscy jednak wiedzą, że przyjechać mają na aż trzy koncerty (!) dzień po dniu 19, 20 i 21 września, więc szykuje nam się zupełnie niezwykłe spotkanie z różnymi obliczami Kraftwerku, różnymi epizodami z ich działalności, a może jeszcze zupełnie coś innego. Całość nieźle się wpisuje w klimat tegorocznej imprezy, która upłynie pod znakiem niemieckiej muzyki współczesnej. I jeszcze jedna wieść ze źródeł dobrze poinformowanych: koncert będzie miał miejsce w nieczynnej walcowni Huty im. Sendzimira.

Przy okazji:BĘDZIE koncert Antony’ego w Warszawie, tyle że ściąga go ostatecznie PRAWDOPODOBNIE inny promotor koncertowy. Być może nie uchroni to więc wszystkich tych, którzy kupili bilety na zeszłoroczny, odwołany koncert, przed ich oddaniem i zakupem zupełnie nowych. Postaram się dać znać, co i jak. Na razie to i tak dobra wiadomość, bo coś sie w temacie rusza, choć trochę mętna 😉

27 responses to “KRAFTWERK W HUCIE, ANTONY W WARSZAWIE

  1. Panie Bartku, proszę konieczie dać znać,co do koncertu Antonego. znaczy mam zwracać bilet? aaa

  2. Jej, ale zamieszanie z tym koncertem Antony`ego. Nie na moje nerwy😉
    No to nie pozostaje nic innego, jak czekać na jakieś konkrety.
    Ale na 100% stare bilety nie będą honorowane?! Kurczę, miałam takie dobre miejsce…

  3. a ja w sumie to jestem załamana😦

  4. Fajnie by było zobaczyć Anthonego nie tylko w Warszawie, ale i w Krakowie na przykład

  5. ejże, proszę mi apetytu nie zaostrzać ^_^

  6. tak!tak!tak!!

    niech Antony wystąpi w Hucie!!

  7. Powiem tak: gdybym miał bilet na Antony’ego (a nie mam, bo gdy miał wystąpić, ja miałem zaplanowany urlop), to w tej chwili bym go zwrócił.
    Wiem, „Przekrój” był w to wszystko zamieszany jako patron występu i z tego miejsca mogę powiedzieć raz jeszcze: ogromnie mi przykro, że tak wypadło. Ale nie wierzę, żeby stare bilety były honorowane przy jego przyszłym koncercie, a zawsze lepiej kupić drugi raz niż zostać na lodzie…🙂

  8. Świetna wiadomość! Mam nadzieję, że tym razem zdrowie dopisze i koncert się odbędzie.

  9. Panie Bartku dzisiaj dzwoniłam do organizatorów i dowiedziałam się, że koncert jest w pażdzierniku, a oni mają „wyłączność” i tylko czekają na „tak” ze strony Ant…

    może jest tak, ze ktoś chce im ten koncert podkupić? ;D

  10. o nie….przyszło mi teraz coś innego do głowy: Pan po prostu czeka aż ktoś zwróci bilet…0_< just kidding!

  11. Hmmm… Celny żart😉
    Ale pamiętajmy, że ten zeszłoroczny termin nie był całkiem wyprzedany.

    1. No dobra, jeśli dwóch promotor walczy, to tym lepiej, może koncert się odbędzie.

    2. Z drugiej strony, to już rok upłynął i można mieć pewne wątpliwości…

    3. Zmienił się – z tego, co wiem – skład koncertowy Antony’ego. Bo jest już gotowy nowy materiał. A to może zmieniać koszty. I tu może być, że tak brzydko powiem, pies pogrzebany. Ponasłuchuję i dam znać, co wiem. Myślę, że do końca czerwca na pewno się wszytko wyjaśni, bo plany na jesień będą domknięte.

  12. tak, tak, proszę popytać na mieście😉 i konecznie dać znać,plissss ^_^

    na razie tyle od samego Ant

    My album is coming out at the end of January, if all goes well, though that is not confirmed at this time, and things do tend to take longer than we expect in these cases. There will be a fall release, however in the form of a single of sorts, and just a couple of concerts: one each in Portland (Sept 5th), Zaragosa (Spain 12th), Italy (Milan Sept 10), and 2 concerts in London at the very end of October.

    More to follow but we are still finalizing things at this
    time so we will post more soon!

  13. Sivi –> A więc może tu jest ten pies pogrzebany:
    http://blog.oregonlive.com/classicalmusic/2008/04/tba_oregon_symphony_goes_goth.html
    Wygląda to na full opcję koncertową i jeśli trend zostanie podtrzymany do października, to nie dziwię się, że ustalenia wciąż trwają😉

  14. mhmm, całkiem możliwe!

  15. buuuu!
    mam bilety w pierwszym rzędzie.
    nie oddam ich !!!

  16. Pierwszy rząd oddałbym w pierwszej kolejności. Parada fotoreporterów może zepsuć początek koncertu. I zwykle są problemy z dźwiękiem, bo słychać jednocześnie „odsłuchy” artystów i główny soundsystem.
    Chociaż jest i jeden zasadniczy plus: można rozprostować nogi🙂

  17. ja też jestem pierwszy rząd (tylko z tego całego zamieszania nie wiadomo jak długo;) z aparatem to ja będę w pierwszej kolejności stała, hihi, tylko cichosza;)

  18. Cholera, może oni sprzedali TYLKO pierwszy rząd?!🙂
    No dobra, lecę, bo się spóźnię na HCH, a byłoby głupio, bo prowadzę sam…

  19. haha!

    a Pan Hawryluk chory, że dzisiaj Pan solo w hch?

    tak mi się przypomniało: nie wiem, czy już Pan widział, co zrobiły CocoRosie🙂

    http://www.concertgebouw.nl/specials/landingpage/livestream-cocorosie/ondemand-nl.html

  20. jak ostatnio rozmawiałem z ludźmi z New Music z okazji csf to mi powiedzieli, że koncert będzie i dodatkowo Antek obiecał jakieś atrakcje. być może ktoś z nim przyjedzie na ten występ w ramach rekompensaty za zwłokę, acz teraz już sam nie wiem. a biletu nie mam. liczę, że to Urząd Miasta Krakowa Antka podkupuje:P

  21. @świerk-wierzysz w garbate aniołki? ;p

  22. moi drodzy,
    sytuacje koncertowo-biletowa traktuje jako swoja branze (to celem wstepu, zeby bylo wiadomo ze odrobinke w tym siedze). i generalnie to jest tak, ze jesli nie zmienia sie organizator, to nikt nie ma prawa odmowic komus wstepu, kto posiada bilet kupiony chocby ilestam miesiecy temu, ani tez wymoc zakupu nowego biletu.
    sama posiadam bilet na pierwszy rzad😉 i mimo ze wiem ze to jedne chyba z gorszych miejsc, to chce po prostu byc BLISKO.
    natomiast podkupienie koncertu ktoremu patronuje przekroj jest dosc ryzykowne, przekroj toz to przeciez swietny nosnik reklam itp. wiec jak sie jemu podkupi koncert ambitnego wykonawcy, w sam raz do reklamowania w przekroju.. no sami sie domyslcie.

    ja jestem BARDZO ale to bardzo ciekawa kto ewentualnie mialby koncert organizowac jesli nie NMA.. chociaz takiej agencji jak oni przydalby sie ktos taki jak a&ts🙂

    mam nadzieje ze maja na prawde dobra obsluge gwiazd. bo to niestety czasem zawodzi..
    ale przede wszystkim mam nadzieje ze koncert sie w koncu odbiedzie!

    bardzo serdecznie pozdrawiam i zagladac bede w poszukiwaniu nowych nowosci😉

    bazyli.a.

  23. no ale jak to możliwe, że dwaj organizatorzy Przekrój i NMA wysyłają sprzeczne informacje?😀

    więcej informacji o włoskim koncercie:
    Teatro degli Arcimboldi
    ore 21

    Antony and the Johnsons

    In prima europea

    Orchestra Milano Classica
    Nico Muhly, direttore

    Arrangiamenti e orchestrazione
    Antony e Nico Muhly

    Introduce
    Massimo Torrigiani

    posti numerati € 15 e € 35

  24. bazyli.a –> wszystko się zgadza, organizator nie ma prawa nie wpuścić kogoś z biletem. Moje obawy wynikają jedynie z tego, że GDYBY organizator się zmienił, to wtedy sytuacja będzie już zupełnie inna.

    sivi –> oficjalnie NMA nie wysyła żadnych nowych informacji „Przekrój” oficjalnie proponuje, żeby zgłaszać się do agencji po kolejne informacje. Ja wyrażam na blogu moje prywatne opinie i obawy oraz zeznaję to, co słyszałem ze źródeł dobrze poinformowanych.🙂 A jedyne oficjalne stanowisko jest tu:
    http://www.newmusicart.pl/art/antony-the%20johnsons-sala-kongresowa-warszawa-26-czerwca-2007.html#k3
    I oby koncert się odbył, na tym skończmy.

  25. „Dokładny termin koncertu zostanie podany w miesiącu październiku 2007.”

    no właśnie, agnecja powinna była napisać w pażdzierniku, co udało jej się załtwić czy też nie, a nie poprzestać na tym. tymczasem minie prawie rok i ciiiiisza:)

    może lepszym wyjściem byłoby, gdyby napsiali, że koncert odowłany, zwracać wiara bilety? O_<

  26. a ile kasy by wtedy stracili… hoho.
    czy wiecie moze czy sa jakies regulacje prawne w przypadku zmiany organizatora? to by bylo niezwykle ciekawe😉

  27. Czy w tej wiadomości o koncercie Antony’ego nie chodziło o koncerty Hercules & Love Affair, które z tego co mi wiadomo odbędą się bez udziału Antony’ego?

Skomentuj

